• febrero 2008
    L M X J V S D
    « Ene   Mar »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  

Cada Día somos Más blogueras en la Internet.

Aquí os dejo una nueva Bloga Amiga, el enlace está ya entre mis Violetas, pero no quería dejar de dedicarle un post. Porque cada día somos más en la Internet sigamos tejiendo la red.

Enhorabuena Raquel y gracias por tu espacio.

raquel.jpg

M’ha costat presentar aquest blog en societat. I això que és una cosa xicoteta, millorable, i molt bàsica. Però és part de mi, i això em deixa un poket nueta.
Per fi he trobat la força, just el dia que ha faltat el meu avi argentí. Un personatge admirable per la seua motivació davant la vida, i jo vull quedar-me això d’ell, les ganes i la força per tirar els projectes endavant. M’acomiade d’ell aquest dia, el recordaré sempre.
Així dedique aquest xicotet espai, a banda de a la gent ke lluita cada dia per la llibertat, el respecte, la diversitat i la igualtat, a les meues dos iaies i els meus dos iaios, dels quals han nascut una mare i un pare ideals i idealistes, i he heredat moltes ganes i molts bons exemples.

Feliç día 31 de gener de 2008!
QUEDA INAUGURADA LA MEUA FACETA BLOGUERA!!!

 

Responder

